:)

:)

Saturday 1 October 2011

Dia Maha Mengetahui Keperluan Hamba-hambaNya.. :)

...السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ...

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..selesai sudah IELTS speaking test,test agama,test statistics dan test chemistry :)

walaupun masih ada test biology,test math dan IELTS writing test mggu ini,,sekurang2nya diri ini berasa sedikit lega dan tenang..



         kredit to iluvislam

syukur ke hadratMU wahai Allah yang sgt mengetahui keperluan hamba2Nya..diri ini sgt bersyukur apabila soalan2 yg diperoleh ketika IELTS speaking test hari ini dpt di jawab dgn tenang..walaupun result dan outcome nya blum dpt diketahui dan belum dpt dpastikan lg,,tp diri ini lega dan apa yang pasti diri ini cuma prlu berdoa dan bertawakkal moga2 berjaya memperoleh keputusan yg d harapkan..insyaAllah dgn izinNya..

usai speaking test,,diri ini terus menghubungi ayah dan emak,,alhamdulillah..ayah dh boleh bersujud dan rukuk...walaupun masih perlahan2..namun betapa diri ini bersyukur mndgr perkhabaran itu.. :')

sedang berbual2 dgn ayah d telefon..kedengaran meriah suara kakak2 dan abg yg balik ke rumah weekend ini..walaupun hati ini sedih xdpt bersama2 pulang dan merasai suasana tersebut,,namun hati ini tetap terharu dan bersyukur punya adik-beradik yang sentiasa mengambil berat kesihatan dan kebajikan mak dan ayah..moga mak dan ayah sentiasa berada di bawah limpahan rahmat-Nya..amiinn ya Rabb...





moga eratnya perhubungan kami satu keluarga ini berkekalan dalam tautan redha dan berkah Al-Khaliq..amiinn..

:::syukran buat shbt2 dan kalian yg mendoakn diri ini dlm menghadapi mggu2 yg bz ini:::

No comments:

Post a Comment