:)

:)

Wednesday 30 November 2011

Cuti-Cuti Malaysia :)

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Alhamdulillah..dlm tempoh 2 mggu pertama cuti semester 3 ini masih dpt di isi dgn perkara2 yg bermanfaat dan menggembirakan..walaupun mgkn tidak sepenuhnya mengulangkaji pelajaran, tetapi seboleh mungkin di isi dgn perkara yg dpt menenangkan jiwa dan org2 d sekeliling..

Paling indah bg diri ini apabila dgn izinNya dpt diri ini dan keluarga bercuti di Cherating, Pahang dan Marang, Terengganu selama 3 hari 2 malam. Berpeluang bercuti bersama mak, ayah dan adik-beradik trsyg merupakan suatu nikmat dariNya yg xdpt digambarkan dgn kata2..



Namun, di sebalik kegembiraan tersebut, jauh ke dasar hati, diri ini memohon bersungguh2 ke hadrat Allah agar tidak hanyut dgn kegembiraan semata..menyedari bahawa nikmat ini bkn selamanya milik kita kerana semuanya pinjaman dari Allah, oleh itu diri ini sentiasa berdoa dan berharap selagi ada umur dan izin Allah,,kekalkanlah tautan ukhuwah antara hati2 kami dalam berkat dan redhaMu, dan jauhi lah kami dari perbalahan dan sifat iri hati yg boleh merosakkan ikatan silaturrahim yg telah terbina ini..amiinn..

p/s : dalam gembira dan ketawa,,moga diri ini tidak lupa masih ada tanggungjawab yg perlu digalas sebagai seorang pelajar, anak, dan muslimah.insyaAllah~

No comments:

Post a Comment